sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Tilanne päällä

Se saatana on palannut taas
pakotti eilen ottamaan liian monta valkoista pilleriä
yritti nujertaa minut
hukuttaa allensa

Ja kun tänään tulen aamuiselta suloiselta kävelyltä
pienen äitini kanssa
menen rauhassa suihkuun
lämmitän sateen kasteleman kehoni
tunnen itseni paremmaksi ihmiseksi

Eikä kulu kuin puoli tuntia
näen merkit
tunnen pienen säikeen antavan signaaleja
ja mieleni tekee kirkua!

Minä kampean itseni levylautasen ääreen
laitan Musen soimaan niin kovaa
että pelkään lapsen yläkerrassa heräävän

Minä annan korvilleni ja soluilleni
resonanssin
Minä en halua tätä!
Minä en halua tätä kipua!

Sinä saatana huudat minulle takaisin:
I'm gonna make you
I'm gonna make you
a fucking psyko!

Ja minä päätän
Rakastaa sinut tainnoksiin
Minä tanssin sinut kuoliaaksi

Sinä et ole minä!



2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos kultaseni ♥
      Toivottavasti jokainen joka ei kärsi hermokivuista muistaa olla kiitollinen asiasta.

      Poista